Thursday, April 28, 2005

Point of No Return?

Okay, I did it. I signed up for Stitches Midwest.*

Three classes, two in knitting lace and one in intarsia.

It looks like a lot of classes are already full. None of the poncho sessions has sold out, which gives one hope.

I feel like I've crossed a bridge of some kind.

Could stash acquisition be next?

*At least, I think I did. I registered through the Web site, which should be in a Web design and development textbook under the chapter heading "Don't Ever Do This." All I can say is, oy gevalt.

6 comments:

Earl3d said...

I fear you may have indeed crossed the point of no return. Two classes in lace? That's a lot of lace.

Beware the stash, that creeps in on little cat feet! Suddenly, up to your eyeballs in yarn!

On the other hand, if you have tons of empty closet space in your house, might as well fill it up!

Anonymous said...

Oh, Franklin, tell me you are taking Nancy Bush's class on Estonian Lace. The way things are looking right now, I don't think I'm going to make Stitches this year. Too much is up in the air. And oh what a tragedy, because I can't imagine anything more pleasant than knitting lace with your charming self. So that brings us to Rhinebeck. I'm telling you, I can't not go. Perhaps after Stitches, you'll be so far gone that we won't have any trouble convincing you to come out this way.

Unknown said...

I believe commitment is a good thing. Congratulations on standing for something as important as fiber participation.

God knows your closet space won't be filled by you or any other gay man.

tablet pc windows said...

I fully match with whatever thing you have presented us.

Unknown said...

Mengapa kutil bisa tumbuh di alat kelamin pria serta bagaimana mengobatinya, kutil tumbuh di sekitar kelamin pria bisa tumbuh pada batang penis pria, ujung penis pria, pangkal penis pria bahkan bisa tumbuh di sekitar anus pria. hal ini karena di sebabkan oleh virus yang bernama HPV (human papilloma Virus) sebelum melakukan pengobatan terlebih dahulu akan saya jelaskan mengenai virus HPV ini sehingga nanti kedepannya khsusunya untuk kaum pria dapat menjaga diri agar terhindar dari penyakit ini obat herbal manjur Kondiloma akuminatum ialah vegetasi oleh Human Papiloma Virus tipe tertentu, bertangkai, dan permukaannya berjonjot. Tipe HPV tertentu mempunyai potensi onkogenik yang tinggi, yaitu tipe 16 dan 18. tipe ini merupakan jenis virus yang paling sering dijumpai pada kanker serviks. Sedangkan tipe 6 dan 11 lebih sering dijumpai pada kondiloma akuminatum dan neoplasia intraepitelial serviks derajat ringan.

Unknown said...

Kondiloma akuminatum ialah vegetasi oleh Human Papiloma Virus tipe tertentu, bertangkai, dan permukaannya berjonjot. Tipe HPV tertentu mempunyai potensi onkogenik yang tinggi yaitu tipe 16 dan 18. tipe ini merupakan jenis virus yang paling sering dijumpai pada kanker serviks. Sedangkan tipe 6 dan 11 lebih sering dijumpai pada kondiloma akuminatum dan neoplasia intraepitelial serviks derajat ringan. Kondiloma akuminatum ialah vegetasi oleh Human Papiloma Virus tipe tertentu, bertangkai, dan permukaannya berjonjot. Tipe HPV tertentu mempunyai potensi onkogenik yang tinggi, yaitu tipe 16 dan 18. tipe ini merupakan jenis virus yang paling sering dijumpai pada kanker serviks. Sedangkan tipe 6 dan 11 lebih sering dijumpai pada kondiloma akuminatum dan neoplasia intraepitelial serviks derajat ringan segera kontak kami untuk mendapatkan obat kutil kelamin paling manjur